Mihin
seikkoihin kiinnität huomiota kun menet kauppaan tai liikkeeseen ensimmäisen
kerran? Millainen liike antaa hyvän vaikutelman?
- Kiinnitän
huomiota näyteikkunaan ja sisälle mennessä esillepanoihin. Niiden perusteella
voi havaita noperasti, mitä liikkeessä myydään. Liikkeessä hyvän vaikutelman
antaa mielestäni se, että liikkeessä on liikkumistilaa ja tuotteet onhyvin
esillä. Lisäksi se, että myymälä on siisti.
Mihin
kiinnität myyjissä tai henkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen
paikkaan?
- Kiinnitän
huomiota siihen, että tervehtiikö henkilökunta minua.
Mitä
mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?
- Mielestäni
henkilökunnalla on hyvä olla samanlaiset asusteet, koska sen perusteella
asiakas tunnistaa henkilökunnan.
Mitkä
asiat vaikuttavat myymälän ilmeeseen?
- Sisustus,
valaistus ja hyvä järjestys/esillepano tuotteille.
Mitkä
seikat tai elementit ovat erityisen vaikuttavia ja tärkeitä sinusta?
- Myymälän
siisteys ja valaistus on mielestäni tärkeintä.
Millaiset
asiat luovat myymälässä tunnelmaa?
- Sisustus
ja myymälän yksityiskohdat.
Millaiset
ovat hyvät kalusteet (millaisia ominaisuuksia niillä on)?
- Mielestäni
hyvä kaluste on semmoinen, joka on lattialla oleva pöytä, missä on hyllyjä.
Hyllyihin saa laitettua mukavasti paljon tavaraa esille.
Millaiset
ovat hyvät hintamerkinnät ja minne ne tulisi sijoittaa?
- Hyvät
hintamerkinnät on semmoiset, että ne on selkeät ja helposti nähtävissä joko
tuotteessa tai tuotteen läheisyydessä.
Millaiset
on hyvät opaskyltit minne ne tulisi sijoittaa?
- Hyvät
opastekyltit ovat lyhyet ja selkeät ja ne on hyvä sijoittaa myymälään ylös
katosta roikkumaan tai hyllyjen päätyihin.
Millainen
on hyvä mainonta myymälän sisäpuolella?
- Julisteet,
telkkarimainonta, tuote-esittelijä.
Kuvia: Kuvat otettu Iisalmen Tiimarista
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti