torstai 23. huhtikuuta 2015

Käsityksesi: Mistä tulee myymälän vaikutelma?



Mihin seikkoihin kiinnität huomiota kun menet kauppaan tai liikkeeseen ensimmäisen kerran? Millainen liike antaa hyvän vaikutelman?

-       Kiinnitän huomiota näyteikkunaan ja sisälle mennessä esillepanoihin. Niiden perusteella voi havaita noperasti, mitä liikkeessä myydään. Liikkeessä hyvän vaikutelman antaa mielestäni se, että liikkeessä on liikkumistilaa ja tuotteet onhyvin esillä. Lisäksi se, että myymälä on siisti.

Mihin kiinnität myyjissä tai henkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan?

-       Kiinnitän huomiota siihen, että tervehtiikö henkilökunta minua.

Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?

-       Mielestäni henkilökunnalla on hyvä olla samanlaiset asusteet, koska sen perusteella asiakas tunnistaa henkilökunnan.

Mitkä asiat vaikuttavat myymälän ilmeeseen?

-       Sisustus, valaistus ja hyvä järjestys/esillepano tuotteille.

Mitkä seikat tai elementit ovat erityisen vaikuttavia ja tärkeitä sinusta?

-       Myymälän siisteys ja valaistus on mielestäni tärkeintä.

Millaiset asiat luovat myymälässä tunnelmaa?

-       Sisustus ja myymälän yksityiskohdat.

Millaiset ovat hyvät kalusteet (millaisia ominaisuuksia niillä on)?

-       Mielestäni hyvä kaluste on semmoinen, joka on lattialla oleva pöytä, missä on hyllyjä. Hyllyihin saa laitettua mukavasti paljon tavaraa esille.

Millaiset ovat hyvät hintamerkinnät ja minne ne tulisi sijoittaa?

-       Hyvät hintamerkinnät on semmoiset, että ne on selkeät ja helposti nähtävissä joko tuotteessa tai tuotteen läheisyydessä.

Millaiset on hyvät opaskyltit minne ne tulisi sijoittaa?

-       Hyvät opastekyltit ovat lyhyet ja selkeät ja ne on hyvä sijoittaa myymälään ylös katosta roikkumaan tai hyllyjen päätyihin.

Millainen on hyvä mainonta myymälän sisäpuolella?

-       Julisteet, telkkarimainonta, tuote-esittelijä.


Kuvia: Kuvat otettu Iisalmen Tiimarista






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti